یرمآز قدم به قدم باشماست.
کفش عروس یرماز

وقتی صحبت از برنامه ریزی برای عروسی به میان می آید، نمی توان انکار کرد که کفش عروس نقش مهمی در تکمیل ظاهر کلی عروس دارد. یک جفت کفش عالی می تواند اعتماد به نفس عروس را بالا ببرد، ظرافت بیشتری به او ببخشد و به طور یکپارچه با لباس عروسی او ادغام شود. برای اطمینان از پیدا کردن کفش عروس ایده آل، در اینجا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب کفش عروس

راحتی:

 یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب کفش عروس باید در نظر گرفت راحتی است. روز عروسی شما برای لذت بردن است و گذراندن آن با کفش های ناراحت کننده چیزی جز ایجاد درد و ناراحتی غیرضروری ندارد. به دنبال کفش هایی باشید که دارای بالشتک زیاد، قوس نگهدارنده و ارتفاع پاشنه مناسب باشند. علاوه بر این، برای اطمینان از حداکثر راحتی، کفش های خود را قبل از روز عروسی بررسی کنید.

صندل عروس

سبک:

کفش‌های عروس در سبک‌های مختلفی وجود دارند، از کفش‌های کلاسیک گرفته تا کفش‌های رکابی پر زرق و برق و صندل‌های مد روز. مدل کفش شما باید تم کلی عروسی و سلیقه شخصی شما را منعکس کند. اگر به دنبال ظاهری سنتی هستید، پامپ های کلاسیک با جزئیات پیچیده می توانند انتخاب خوبی باشند. از طرف دیگر، اگر سبک مدرن تری را ترجیح می دهید، می توانید صندل های بند دار یا چکمه های براق را انتخاب کنید.

خرید انواع مدل های کفش مجلسی پاشنه دار زنانه

رنگ:

به طور سنتی انتظار می رفت که کفش عروس سفید یا عاجی باشد تا رنگ لباس عروس را تکمیل کند. با این حال، عروس های مدرن شروع به بررسی گزینه های دیگر کرده اند. انتخاب کفش‌های رنگی می‌تواند حسی پر جنب و جوش به شما بدهد و به شما این امکان را می‌دهد که رنگ‌های عروسی خود را به شکلی ظریف در لباس خود بگنجانید. از طرف دیگر، می‌توانید سایه‌های فلزی مانند نقره‌ای یا طلایی را برای زیبایی انتخاب کنید.

رنگ های کفش عروس

خرید و قیمت کفش پاشنه بلند بچه گانه برای عروسی

پاشنه کفش:

اندازه پاشنه کفش را با توجه به آیتم های زیر انتخاب کنید:

-با توجه به قد داماد اندازه پاشنه کفش را انتخاب کنید. اگر قد داماد بلند نیست، کفشی را انتخاب نکنید که قدتان از داماد بلندتر شود. اگر با داماد هم قد هستید می توانید کفش هایی با پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه بپوشید. لباس های عروس به قدری بلند هستند که کسی به پاشنه های کوتاه شما توجهی نمی کند.

-پاشنه کفش با قد لباس عروس تناسب داشته باشد. پاشنه کفش به قدری بلند نباشد که لباس عروس شما کوتاه به نظر برسد.

اگر مجبور هستید کفش پاشنه بلند بپوشید تا اختلاف قدتان با داماد کمتر شود می توانید به جای کفش پاشنه نازک، از کفش پاشنه لژدار استفاده کنید.

کفش های لژدار راحت تر هستند و فشار کمتری به پا و کمرتان وارد می کنند.

کفش عروس لژدار

حتما بخوانید:راحت ترین کفش های پاشنه بلند که زیر پایتان را خالی نمی کنند!

کیفیت:

هنگام انتخاب کفش عروس، کیفیت مهم است. سرمایه گذاری روی کفش های خوش ساخت که نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه ماندگار هستند. مواد باکیفیت مانند ساتن، ابریشم یا چرم می توانند دوام را تضمین کنند و حسی لوکس به کفش شما ببخشند. علاوه بر این، کفش‌های خوش ساخت، پشتیبانی بهتری ارائه می‌دهند و از هر گونه لغزش یا ناراحتی تصادفی جلوگیری می‌کنند.

حتما بخوانید:7 مزایای کفش چرم طبیعی که شما را شیفته خود می کند!

فصل و مکان مراسم عروسی:

فصل و محل مراسم عروسی هم از عوامل مهمی است که باید در انتخاب کفش عروس در نظر گرفته شود. برای مراسم در فصل گرم، کفش های باز و خنک با کفی تنفس پذیر می توانند راحت تر باشند. در مقابل، برای مراسم در فصل سرد، انتخاب کفش هایی با استر داخلی گرم، می تواند آسودگی بیشتری را فراهم کند.

صندل مناسب عروس

خرید انواع صندل مجلسی زنانه پاشنه بلند شیک

تطبیق پذیری:

 در حالی که کفش عروس شما باید با لباس مجلسی شما همخوانی داشته باشد، توجه به تطبیق پذیری آنها نیز ضروری است. کفش‌هایی را انتخاب کنید که می‌توان آن‌ها را برای مناسبت‌های خاص دیگر پوشید و به شما این امکان را می‌دهد که خاطرات روز عروسی خود را هر بار که آنها را می‌پوشید، گرامی بدارید. به عنوان مثال، کفش‌های برهنه یا فلزی رنگ می‌توانند بدون دردسر لباس‌های آینده را تکمیل کنند، در حالی که همچنان ارزش احساسی خود را حفظ می‌کنند.

شخصی سازی:

شخصی سازی به طور فزاینده ای در صنعت عروسی محبوب می شود و کفش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از عروس‌ها اکنون تصمیم می‌گیرند جزئیات خاصی را به کفش‌های خود اضافه کنند، مانند گلدوزی سفارشی، مونوگرام یا حتی تاریخ‌های قابل توجه. شخصی‌سازی کفش‌هایتان می‌تواند حسی بی‌نظیر به آن‌ها اضافه کند و آن‌ها را احساساتی‌تر کند و حتی پس از عروسی نیز به عنوان یک یادگاری زیبا عمل کند.

کفش عروس ویژه

بودجه:

بودجه موجود برای کفش عروس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که کفش عروس تنها به مدت یک روز استفاده می‌شود، برخی از عروسان تمایل دارند برای بودجه‌بندی به سمت کفش مناسب تر و با کیفیت تر حرکت کنند.

نکته مهم:

یک جفت کفش اضافی هم برای خود در نظر داشته باشید:

شاید این احتمال وجود داشته باشد که شما هر چقدر در خرید کفش دقت کنید و کفش مناسب بخرید باز هم در شب عروسی کفش پای شما را بزند و اذیت شوید. بهتر است یک جفت کفش راحت تر همراه خود داشته باشید تا در زمان نیاز بتوانید تعویض کنید.

حتما بخوانید:چگونه کفش تنگ و نو را گشاد کنیم؟ 1+6 راهکار ساده

با توجه به عوامل مذکور، انتخاب مناسب ترین کفش عروس بستگی به سلیقه و نیازهای هر عروس دارد. مهم‌ترین نکته، راحتی و خوشایندی عروس در کفش انتخاب شده است. با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند طرح و استایل، مواد و کیفیت، قد و راحتی، می‌توانید کفش عروس مناسبی را انتخاب کنید که با لباس و سبک شما همخوانی داشته باشد و در طول ساعات عروسی راحت و شیک بدرخشید.

با یرمآزیرماز باشید

شیک و آراسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه